کد خبر : 5594
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 مارس 2020 - 22:38

سامانه ۱۴۸۰ پل ارتباطی با مشاوران و روانشناسان استان کهگیلویه و بویراحمد

کبنا ؛ سید باقر حسینی معاونت توسعه و پیشگیری بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار کبنا بیان کرد: سازمان بهزیستی به عنوان یکی از نهادهای متولی رفاه اجتماعی، ارائه خدمات مشاوره را یکی از راهبردهای اساسی پیشگیری از آسیب های اجتماعی می شناسد. حسینی افزود: با چنین دیدگاهی به راه اندازی



کبنا ؛

سید باقر حسینی معاونت توسعه و پیشگیری بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار کبنا بیان کرد: سازمان بهزیستی به عنوان یکی از نهادهای متولی رفاه اجتماعی، ارائه خدمات مشاوره را یکی از راهبردهای اساسی پیشگیری از آسیب های اجتماعی می شناسد.
حسینی افزود: با چنین دیدگاهی به راه اندازی فعالیت های مشاوره و خدمات روانشناختی ،حضوری و تلفنی همت گمارده است.
حسینی در ادامه گفت: خط تلفنی ۱۴۸۰(صدای مشاور) با حضور کارشناسان مجرب و روانشناسی و مشاوره خدمات خود را در ۳ شیفت کاری در تمامی ایام هفته از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ شب به تماس گیرندگان در سراسر استان از مناطق شهری و روستایی ارائه می دهد.
معاونت توسعه و پیشگیری بهزیستی استان با بیان اینکه طی روزهای گذشته برای مواردی همچون راهکارهای مقابله با کرونا و اضطراب ناشی از آن تماس های زیادی با مرکز برقرار شد، ابراز کرد: مشاوران در زمینه های مختلف از جمله مشکلات فردی، تحصیلی، تعارضات زناشویی، ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره، پیش از ازدواج، کودک و نوجوان، مشکلات خانوادگی، اختلالات روحی و روانی، و شیوه های مقابله با استرس و اضطراب، اضطراب ناشی از آلوده شدن به ویروس کرونا آماده خدمات دهی و مشاوره هستند.
حسینی در انتها گفت: این مرکز مشاوره از راه دور، قریب به ۱۰ سال تجربه خدمات دهی در زمینه مشاوره و روانشناختی را دارد.



منبع کبنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.